Nieuws

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Cadeautje van de PRO. Hebben jullie hem al ontvangen?
#wijzijnpro
... MeerMinder

1 dag geleden

Cadeautje van de PRO. Hebben jullie hem al ontvangen?
#wijzijnpro

Reageer op Facebook

Ontvangen en heel erg bedankt 🙏

Ja zeker 🎉

Voor Marja van Gulik is achteroverleunen geen optie

Marja van Gulik runt samen met haar partner Bert het social mediabedrijf BuzzPartners. “Bert startte het bedrijf zo’n tien jaar geleden. Ik sloot na vier jaar aan en daar heb ik geen dag spijt van gehad”, zegt Marja. “Samen met een fijn team van medewerkers helpen we bedrijven met hun social media marketing. Onze klanten zijn ondernemers in het MKB, vooral uit Noord-Holland", vertelt ze.

Vertrouwen als basis
Voordat Marja instapte bij BuzzPartners werkte ze bij WebRegio. “Daar heb ik ervaren dat de relatie met je klant van cruciaal belang is. Als er onderling vertrouwen is bereik je samen zoveel meer.”

Hard werken is nodig: tijdens de eerste Coronagolf kwam de boel piepend tot stilstand. Er volgden drie zware maanden met nagenoeg geen omzet. Veel bedrijven hadden met zoveel problemen te kampen dat de marketing op een lager pitje kwam te staan. “Begrijpelijk, maar niet verstandig. Juist in lastige tijden is het van levensbelang goed zichtbaar te blijven”, aldus Marja.

Lees het volledige artikel op onze website via: www.pro-site.nl/voor-marja-van-gulik-is-achteroverleunen-geen-optie/
#wijzijnpro BuzzPartners
... MeerMinder

6 dagen geleden

Voor Marja van Gulik is achteroverleunen geen optie 

Marja van Gulik runt samen met haar partner Bert het social mediabedrijf BuzzPartners. “Bert startte het bedrijf zo’n tien jaar geleden. Ik sloot na vier jaar aan en daar heb ik geen dag spijt van gehad”, zegt Marja. “Samen met een fijn team van medewerkers helpen we bedrijven met hun social media marketing. Onze klanten zijn ondernemers in het MKB, vooral uit Noord-Holland, vertelt ze.  

Vertrouwen als basis 
Voordat Marja instapte bij BuzzPartners werkte ze bij WebRegio. “Daar heb ik ervaren dat de relatie met je klant van cruciaal belang is. Als er onderling vertrouwen is bereik je samen zoveel meer.”  

Hard werken is nodig: tijdens de eerste Coronagolf kwam de boel piepend tot stilstand. Er volgden drie zware maanden met nagenoeg geen omzet. Veel bedrijven hadden met zoveel problemen te kampen dat de marketing op een lager pitje kwam te staan. “Begrijpelijk, maar niet verstandig. Juist in lastige tijden is het van levensbelang goed zichtbaar te blijven”, aldus Marja. 

Lees het volledige artikel op onze website via: https://www.pro-site.nl/voor-marja-van-gulik-is-achteroverleunen-geen-optie/
#wijzijnpro BuzzPartners

Reageer op Facebook

M'n knappe meisje ❤️

Mooi Marja.....jullie hebben zeker een mooi bedrijf met toppers van medewerkers..👍

Dank je wel Els Broers voor het leuke interview 👏

Topper! 👍

👍💪

Trots 💪🏼🔥

Trots! 😍

Topper😘

Topper!!

Doe je goed. 👍👍

Een bedrijf om trots op te zijn. 👍🏻

Powerwoman! 💪🏼

Leuk interview

View more comments

Bloei Marketing denkt mee en brengt creativiteit

Jeroen Kaptein (58) is de man achter Bloei Marketing. Na 32 jaar als marketeer voor grote bedrijven als Unilever, Douwe Egberts, Verkade en Liander gewerkt te hebben, vond hij het vier jaar geleden tijd worden om zijn kennis en schat aan ervaring in een nieuw bedrijf te steken. Sinds vorig jaar is hij enthousiast lid van de PRO.

“De achterliggende gedachte was dat ik me meer op het MKB wilde gaan richten. De combinatie ondernemer zijn en daarnaast proberen de commerciële slagkracht van andere bedrijven te vergroten, leek me een mooie. En dat blijkt, nu vier jaar na de start van Bloei, goed te werken”, vertelt Jeroen.

Kaptein helpt zijn klanten door in alles mee te denken, creatief te zijn en ervan te doordringen dat communiceren een blijvend proces is. “Ik zie het in deze voor ondernemers spannende Coronatijd gebeuren dat communicatie op een laag pitje wordt gezet. Natuurlijk is het voor de meesten slecht weer, maar ik probeer iedereen er juist van te doordringen dat ze moeten blijven communiceren met hun klanten. Ga niet stilzitten of bij de pakken neerzitten, dat is funest. Meer commerciële slagkracht betekent meer omzet”, is zijn ervaring.

Jeroen is van mening dat een bedrijf, hoe klein of groot, zonder een missie, visie en strategie stuurloos is. Bloei Marketing helpt ambitieuze mkb-bedrijven met een gericht actieplan voor meer klanten en een hogere omzet. “Samen met de klant maak ik een analyse en een strategie en vervolgens staat een team van specialisten, waaronder online marketeers, specialisten op het gebied van sociale media en tekstschrijvers, klaar om het plan concreet te maken.”

#wijzijnpro bloeimarketing.nl
... MeerMinder

2 weken geleden

Bloei Marketing denkt mee en brengt creativiteit

Jeroen Kaptein (58) is de man achter Bloei Marketing. Na 32 jaar als marketeer voor grote bedrijven als Unilever, Douwe Egberts, Verkade en Liander gewerkt te hebben, vond hij het vier jaar geleden tijd worden om zijn kennis en schat aan ervaring in een nieuw bedrijf te steken. Sinds vorig jaar is hij enthousiast lid van de PRO.  

“De achterliggende gedachte was dat ik me meer op het MKB wilde gaan richten. De combinatie ondernemer zijn en daarnaast proberen de commerciële slagkracht van andere bedrijven te vergroten, leek me een mooie. En dat blijkt, nu vier jaar na de start van Bloei, goed te werken”, vertelt Jeroen.

Kaptein helpt zijn klanten door in alles mee te denken, creatief te zijn en ervan te doordringen dat communiceren een blijvend proces is. “Ik zie het in deze voor ondernemers spannende Coronatijd gebeuren dat communicatie op een laag pitje wordt gezet. Natuurlijk is het voor de meesten slecht weer, maar ik probeer iedereen er juist van te doordringen dat ze moeten blijven communiceren met hun klanten. Ga niet stilzitten of bij de pakken neerzitten, dat is funest. Meer commerciële slagkracht betekent meer omzet”, is zijn ervaring. 

Jeroen is van mening dat een bedrijf, hoe klein of groot, zonder een missie, visie en strategie stuurloos is. Bloei Marketing helpt ambitieuze mkb-bedrijven met een gericht actieplan voor meer klanten en een hogere omzet. “Samen met de klant maak ik een analyse en een strategie en vervolgens staat een team van specialisten, waaronder online marketeers, specialisten op het gebied van sociale media en tekstschrijvers, klaar om het plan concreet te maken.”

#wijzijnpro bloeimarketing.nl

Langverwachte opening H20 Amsterdam eindelijk een feit

Op de foto de oprichters van H20 Esports Campus Amsterdam en het Rabo Esports stadium:
Johan de Punder, Matthijs Vink en Dirk Tuijp.

Afgelopen vrijdag was het zover. De langverwachte opening van H20 Esports Campus Amsterdam (gevestigd aan de Spinnekop 1 Purmerend). Ondanks de coronacrisis heeft het team van H20 een prachtig programma neergezet; door het programma in zes shifts op te delen kon het geheel coronaproof worden uitgevoerd. De opening werd verzorgd door niemand minder dan de voorzitter van sportkoepel NOC-NSF Anneke van Zanen-Nieberg. De presentatie was in handen van Koen Schobbers voormalig professioneel gamer en de eerste Nederlandse esporter met een topsportstatus.

Broedplaats
De H20 Esports campus is een aanwinst voor Purmerend en omgeving; een broedplaats voor ondernemers en verstevigt de verbinding tussen onderwijs, arbeidsmarkt en bedrijfsleven. Op de campus zijn inmiddels al meerdere bedrijven en start-ups gevestigd, allemaal gericht op creatieve Tech, Esports en gaming. Op de bovenste etage bevinden zich al meerdere partijen uit het onderwijs waaronder het Horizon College, de Bit Academy en het Media college Amsterdam. Tegelijkertijd biedt het stadium een plek waar gamers elkaar kunnen ontmoeten en beter kunnen worden, waarbij een combinatie wordt gemaakt met fysieke sport. Door Dirk en Matthijs wordt het stadium ook wel het Papendal van de Esports en gaming genoemd, dat is althans de visie.

Samenwerkingen aangekondigd
Tijdens de opening werden er verschillende samenwerkingen aangekondigd. De Brandwonden Stichting heeft een vaste ruimte in de Community Area op de begane grond van de campus waar zij vanaf nu een Virtual Reality-ervaring bieden. Tevens volgde de aankondiging van Team Gullit, die een fysiek hoofdkwartier krijgen op de H20 Esports Campus.

Partners
Inmiddels heeft H20 al meerdere partners gevonden. Behalve de Rabobank sloten zij ook partnerschappen met RedBull, Predator (Acer) en de gemeente Purmerend. H20 is nog steeds op zoek naar partners. Interesse? Neem dan contact op met Matthijs Vink via E. matthijs@h20.gg

Je kunt de opening terugkijken op het kanaal van H20 www.twitch.tv/h20_esports?fbclid=IwAR11Y33yYzqT1ASCUINNgoNOFgWwtNut4ANfBmI31vuYTlWg8-iqddilLQA

#wijzijnpro
... MeerMinder

2 weken geleden

Langverwachte opening H20 Amsterdam eindelijk een feit

Op de foto de oprichters van H20 Esports Campus Amsterdam en het Rabo Esports stadium: 
Johan de Punder, Matthijs Vink en Dirk Tuijp. 

Afgelopen vrijdag was het zover. De langverwachte opening van H20 Esports Campus Amsterdam (gevestigd aan de Spinnekop 1 Purmerend). Ondanks de coronacrisis heeft het team van H20 een prachtig programma neergezet; door het programma in zes shifts op te delen kon het geheel coronaproof worden uitgevoerd. De opening werd verzorgd door niemand minder dan de voorzitter van sportkoepel NOC-NSF Anneke van Zanen-Nieberg. De presentatie was in handen van Koen Schobbers voormalig professioneel gamer en de eerste Nederlandse esporter met een topsportstatus.  

Broedplaats
De H20 Esports campus is een aanwinst voor Purmerend en omgeving; een broedplaats voor ondernemers en verstevigt de verbinding tussen onderwijs, arbeidsmarkt en bedrijfsleven. Op de campus zijn inmiddels al meerdere bedrijven en start-ups gevestigd, allemaal gericht op creatieve Tech, Esports en gaming. Op de bovenste etage bevinden zich al meerdere partijen uit het onderwijs waaronder het Horizon College, de Bit Academy en het Media college Amsterdam. Tegelijkertijd biedt het stadium een plek waar gamers elkaar kunnen ontmoeten en beter kunnen worden, waarbij een combinatie wordt gemaakt met fysieke sport. Door Dirk en Matthijs wordt het stadium ook wel het Papendal van de Esports en gaming genoemd, dat is althans de visie.  

Samenwerkingen aangekondigd 
Tijdens de opening werden er verschillende samenwerkingen aangekondigd. De Brandwonden Stichting heeft een vaste ruimte in de Community Area op de begane grond van de campus waar zij vanaf nu een Virtual Reality-ervaring bieden. Tevens volgde de aankondiging van Team Gullit, die een fysiek hoofdkwartier krijgen op de H20 Esports Campus. 

Partners 
Inmiddels heeft H20 al meerdere partners gevonden. Behalve de Rabobank sloten zij ook partnerschappen met RedBull, Predator (Acer) en de gemeente Purmerend. H20 is nog steeds op zoek naar partners. Interesse? Neem dan contact op met Matthijs Vink via E. matthijs@h20.gg

Je kunt de opening terugkijken op het kanaal van H20 https://www.twitch.tv/h20_esports?fbclid=IwAR11Y33yYzqT1ASCUINNgoNOFgWwtNut4ANfBmI31vuYTlWg8-iqddilLQA

#wijzijnpro

Een eierwekker op tafel is het nieuwe normaal in de horeca

Ondanks dat Jeroen de Wolf (uitbater van Theatercafé de Purmaryn) van alle overheidstegemoetkomingen gebruik kon maken moest zijn team toch inkrimpen van vijfentwintig naar vier medewerkers (inclusief Jeroen en zijn vrouw Yvette). Sommige medewerkers werkten al jaren bij hen in het Theatercafé de Purmaryn, maar moesten noodgedwongen op zoek naar een andere baan. “De gemeente en het theater zijn zeer toeschietelijk geweest, maar wanneer je maanden dicht moet, is het ondanks alle tegemoetkomingen toch een pittige klus”, vertelt Jeroen.

Het Theatercafé was sinds maart net weer twee weken geopend en moest op 29 september opnieuw de deuren sluiten. En dat doet pijn:

“Wij draaiden volledig Coronaproof, daarvoor kregen we veel complimenten van onze bezoekers. Van mensen die blij waren eindelijk weer eens een avondje naar het theater te kunnen gaan, die toe waren aan een verzetje. Maar het mocht niet zo zijn”, betreurt Jeroen de Wolf.

Jeroen die vanaf zijn jonge jaren al in de horeca werkt vindt er het zijne van. Naast eigenaar van het Theatercafé is hij ook mede-eigenaar van Eetcafé Jo en Co op de Koemarkt. Daar hebben ze door het goede weer en ook door de uitbreiding van de terrassen toch een redelijk seizoen kunnen draaien. Hiervoor is Jeroen de gemeente ook zeer erkentelijk, maar zwarte cijfers zijn hier helaas ook nog niet aan de orde. Alleen wat er nu gebeurt en gevraagd wordt van de horecaondernemers druist geheel tegen zijn gevoel in. “Het is ons vak om de gasten een heerlijke en onbezorgde avond uit te bezorgen, niet om een eierwekker op tafel te zetten en ze vervolgens om 22 uur de deur uit te bonjouren. We zouden overigens ook wel met een uiterst slim virus te maken hebben als het kan klokkijken”, grapt de ondernemer.

Maar grappig is het allerminst: ”De maatregelen zijn willekeurig en halfslachtig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden”, vindt de Wolf.

Toch blijft Jeroen genieten van het werken in de horeca: “Het voelt niet als werken, ook al maak ik soms weken van 80 uur of meer. Geen dag is hetzelfde in het Theatercafé, we werken normaliter dagelijks met een ander draaiboek, afhankelijk van het soort voorstelling of activiteit. En wanneer ik het oude kroeggevoel mis, dan ga ik om de hoek een drankje doen bij mijn broer en kijken hoe de jeugd van nu zich vermaakt in Café Aad de Wolf.”
#wijzijnpro
... MeerMinder

3 weken geleden

Een eierwekker op tafel is het nieuwe normaal in de horeca 

Ondanks dat Jeroen de Wolf (uitbater van Theatercafé de Purmaryn) van alle overheidstegemoetkomingen gebruik kon maken moest zijn team toch inkrimpen van vijfentwintig naar vier medewerkers (inclusief Jeroen en zijn vrouw Yvette). Sommige medewerkers werkten al jaren bij hen in het Theatercafé de Purmaryn, maar moesten noodgedwongen op zoek naar een andere baan. “De gemeente en het theater zijn zeer toeschietelijk geweest, maar wanneer je maanden dicht moet, is het ondanks alle tegemoetkomingen toch een pittige klus”, vertelt Jeroen. 

Het Theatercafé was sinds maart net weer twee weken geopend en moest op 29 september opnieuw de deuren sluiten. En dat doet pijn: 

“Wij draaiden volledig Coronaproof, daarvoor kregen we veel complimenten van onze bezoekers. Van mensen die blij waren eindelijk weer eens een avondje naar het theater te kunnen gaan, die toe waren aan een verzetje. Maar het mocht niet zo zijn”, betreurt Jeroen de Wolf. 

Jeroen die vanaf zijn jonge jaren al in de horeca werkt vindt er het zijne van. Naast eigenaar van het Theatercafé is hij ook mede-eigenaar van Eetcafé Jo en Co op de Koemarkt. Daar hebben ze door het goede weer en ook door de uitbreiding van de terrassen toch een redelijk seizoen kunnen draaien. Hiervoor is Jeroen de gemeente ook zeer erkentelijk, maar zwarte cijfers zijn hier helaas ook nog niet aan de orde. Alleen wat er nu gebeurt en gevraagd wordt van de horecaondernemers druist geheel tegen zijn gevoel in. “Het is ons vak om de gasten een heerlijke en onbezorgde avond uit te bezorgen, niet om een eierwekker op tafel te zetten en ze vervolgens om 22 uur de deur uit te bonjouren. We zouden overigens ook wel met een uiterst slim virus te maken hebben als het kan klokkijken”, grapt de ondernemer. 

Maar grappig is het allerminst: ”De maatregelen zijn willekeurig en halfslachtig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden”, vindt de Wolf.  

Toch blijft Jeroen genieten van het werken in de horeca: “Het voelt niet als werken, ook al maak ik soms weken van 80 uur of meer. Geen dag is hetzelfde in het Theatercafé, we werken normaliter dagelijks met een ander draaiboek, afhankelijk van het soort voorstelling of activiteit. En wanneer ik het oude kroeggevoel mis, dan ga ik om de hoek een drankje doen bij mijn broer en kijken hoe de jeugd van nu zich vermaakt in Café Aad de Wolf.” 
#wijzijnpro

Reageer op Facebook

Sterkte Jeroen en Yvette... zware tijd voor jullie...

Sterkte

Sterkte Jeroen

Goed verhaal!

Hoop dat het snel allemaal weer mag Jeroen. Succes

Sterkte de komende weken!!❤🙏🙏

View more comments

PRO bestuur vergadert hybride: een deel van het bestuur op 1,5 meter afstand, het andere deel thuis achter de pc.
#wijzijnpro
... MeerMinder

3 weken geleden

PRO bestuur vergadert hybride: een deel van het bestuur op 1,5 meter afstand, het andere deel thuis achter de pc. 
#wijzijnPRO

Bij Theater de Purmaryn draait het om gevoel en verbinding
Tommie van Eck (44) is de nieuwe directeur van Theater de Purmaryn. Onlangs nam hij het stokje over van Miep Boerkamp. Hij heeft er veel zin in. “Juist in deze tijd is het belangrijk dat de Purmaryn een thuis is voor iedereen. Elke Purmerender, jong en oud, hier geboren of net aangekomen, is van harte welkom voor een avond vol dromen, inspiratie en reflectie. Na afloop kan er een drankje worden gedronken in ons prachtige theatercafé”, vertelt Tommie.
“In De Purmaryn houden we rekening met alle veiligheidsvoorschriften. Onze omgeving is veilig en vertrouwd. Tussen alle bezoekers is (veel) meer dan anderhalve meter ruimte en mensen mogen hun drankje en hun jas meenemen de zaal in. We voorkomen hiermee rijen in de foyer”, zegt de nieuwe directeur.
Tommie vervolgt: “In 2016 kwam ik voor het eerst in dit theater en dat heeft mij niet losgelaten. Als buitenstaander uit het veel anoniemere Amsterdam heb ik in de Purmaryn de warme, persoonlijke sfeer die Purmerend en haar inwoners zo kenmerkt ervaren. Purmerenders zijn trots op hun stad, en ik voel me hier welkom. Om dat gevoel moet het draaien in de Purmaryn, nu en in de toekomst.
Van Eck is trots dat hij het werk van Miep Boerkamp een vervolg mag geven. Hij wil het huiskamer-gevoel binnen de Purmaryn uitbouwen, en de mogelijkheden voor de zakelijke markt versterken. Denk hierbij aan de NV Purmerend en bijeenkomsten en/of presentaties door het bedrijfsleven. “De Purmaryn is al ruim 30 jaar een begrip in Purmerend en dat moet ook de komende 30 jaar zo blijven”, besluit hij.
Vanwege de aangepaste coronamaatregelen is het programma van Theater de Purmaryn aangepast en de horeca tijdelijk gesloten. Houd de website van het theater in de gaten voor verdere berichtgeving.
Lees het volledige artikel op onze website: www.pro-site.nl/ondernemersinterviews/

#wijzijnpro
... MeerMinder

3 weken geleden

Bij Theater de Purmaryn draait het om gevoel en verbinding 
Tommie van Eck (44) is de nieuwe directeur van Theater de Purmaryn. Onlangs nam hij het stokje over van Miep Boerkamp. Hij heeft er veel zin in. “Juist in deze tijd is het belangrijk dat de Purmaryn een thuis is voor iedereen. Elke Purmerender, jong en oud, hier geboren of net aangekomen, is van harte welkom voor een avond vol dromen, inspiratie en reflectie. Na afloop kan er een drankje worden gedronken in ons prachtige theatercafé”, vertelt Tommie. 
“In De Purmaryn houden we rekening met alle veiligheidsvoorschriften. Onze omgeving is veilig en vertrouwd. Tussen alle bezoekers is (veel) meer dan anderhalve meter ruimte en mensen mogen hun drankje en hun jas meenemen de zaal in. We voorkomen hiermee rijen in de foyer”, zegt de nieuwe directeur. 
Tommie vervolgt: “In 2016 kwam ik voor het eerst in dit theater en dat heeft mij niet losgelaten. Als buitenstaander uit het veel anoniemere Amsterdam heb ik in de Purmaryn de warme, persoonlijke sfeer die Purmerend en haar inwoners zo kenmerkt ervaren. Purmerenders zijn trots op hun stad, en ik voel me hier welkom. Om dat gevoel moet het draaien in de Purmaryn, nu en in de toekomst. 
Van Eck is trots dat hij het werk van Miep Boerkamp een vervolg mag geven. Hij wil het huiskamer-gevoel binnen de Purmaryn uitbouwen, en de mogelijkheden voor de zakelijke markt versterken. Denk hierbij aan de NV Purmerend en bijeenkomsten en/of presentaties door het bedrijfsleven. “De Purmaryn is al ruim 30 jaar een begrip in Purmerend en dat moet ook de komende 30 jaar zo blijven”, besluit hij.  
Vanwege de aangepaste coronamaatregelen is het programma van Theater de Purmaryn aangepast en de horeca tijdelijk gesloten. Houd de website van het theater in de gaten voor verdere berichtgeving. 
Lees het volledige artikel op onze website: https://www.pro-site.nl/ondernemersinterviews/

#wijzijnpro

In klein comité togen voorzitter Daniël Pardoen en secretaris Marco Dekker naar de winnaars van de ondernemersprijs 2019. Mark Blankendaal van ‘t Hoedje van de Koningin, winnaar van de categorie klein, nam de check t.w.v. € 1.500,- blij in ontvangst.
#ondernemersprijs2019
... MeerMinder

4 weken geleden

In klein comité togen voorzitter Daniël Pardoen en secretaris Marco Dekker naar de winnaars van de ondernemersprijs 2019. Mark Blankendaal van ‘t Hoedje van de Koningin, winnaar van de categorie klein, nam de check t.w.v. € 1.500,- blij in ontvangst. 
#ondernemersprijs2019
Meer

Contact to Listing Owner

Captcha Code